2,1-compressor.png

Western Union

Žmonių istorijos

4_blue-compressor.png

Problema

„Western Union Lietuva“ yra patrauklus darbdavys, suteikiantis beveik 2000 darbo vietų rinkoje. Įmonė nuolat ieško naujų specialistų ir plečia savo komandą. „Western Union“. Įmonę sudaro daugiau nei 50 tautybių žmonių, kurių amžiaus vidurkis - 27 metai, 95 proc. jaunų darbuotojų priklauso Y kartos atstovams. Organizacija siekia parodyti savo įvairią, lanksčią ir įtraukiančią vidinę kultūrą socialiniuose tinkluose. Taip siekiama ne tik pritraukti potencialius kandidatus, bet ir suteikti kibirkšties vidinei komunikacijai.

Kaip:

  • Atskleisti pagrindines WU Lietuva vertybes ir kultūrą?

  • Pritraukti naujų potencialių darbuotojų konkurencinėje rinkoje?

  • Kaip išlaikyti darbuotojų įsitraukimą į įmonės vidinį gyvenimą?

 

Sprendimas

Siekdama sudominti tikslinę auditoriją, WU pradėjo dalintis autentiško, nestandartinio ir įvairaus verslo vystymo turiniu.

Kadangi dauguma darbuotojų yra jauni, „Instagram“ platforma puikiai tiko aktyviam bendravimui patraukliam turiniui vystyti.

Strategiją sudaro trys pagrindinės temos: įvairovė, biuro/ofiso gyvenimas ir karjera.
 

Mes jas suskirstėme į komunikacijos linijas, kurios vykdomos ištisus metus. Potemės apima renginius (vasaros, žiemos festivalius, mokymus ir konferencijas), komandos tradicijas, asmenines ekspertų istorijas, paslėptus talentus ir daugiakultūrės bendruomenės vidinį gyvenimą.

feedgifas.gif
storygifas.gif

Poveikis

  • Galimybė pasakoti apie įvairius, talentingus ir profesionalius #WULithuania žmones.

  • Individualūs darbuotojai ir departamentai, įsitraukė į  turinio kūrimą ir aktyviai sekė naujienas.

  • Be to, WU Lietuva kultūra ir energija pritraukė potencialius kandidatus ir daugelį kitų žmonių, besidominčių biuro gyvenimo kasdienybe, inovatyvia finansų industrija, sėkmės istorijomis ir karjeros augimu!

Rezultatas

"

"

Tiesiai iš kliento

 „Instagram“ naudojimas priskiriamas autentiškam naudojimui, kuris perteikia vertybes mūsų tikslinei auditorijai. Taigi, užuot aklai sekę tendencijas, mes visada turime omenyje savo pagrindines skleidžiamas vertybes: profesionalumą, įvairovę, atvirumą, pozityvumą, augimą, socialinę atsakomybę - visa tai perteikiama dalijantis asmenine patirtimi ir istorijomis. Agentūros pagalba mes taip pat galime pridėti vizualinį turinį ir panaudoti „Instagram“ funkcionalumą, stiprinant savo unikalumą.

Galerija