STRATEGIJA
Tendencijos, formatai, taktikos ir “kas veikia, o kas – ne” socialiniuose tinkluose keičiasi kas mėnesį, ar net savaitę.
Todėl strategija yra ypatingai svarbi. Joje pateikiami žingsniai lemia tolimesnę komunikacijos raidą. Strategijoje analizuojami konkurentų veiksmai, tikslinė auditorija, dabartinė komunikacija, tendencijos. Formuluojamas komunikacijos tonas, gairės, stiliaus gidas ir kiti nuoseklios komuniakcijos atributai.
Socialiniuose tinkluose, kitaip nei kitose medijose, dinamika daug intensyvesnė. Todėl į lauką geriau eiti su 10 strėlių, nusiteikus, kad į dešimtuką smigs ~ trys. Tai palengvina ir faktas, kad Facebook, Instagram, LinkedIn ir TikTok sukuria visus įrankius nebrangiam A/B testavimui.


Skaitmeninio marketingo tendencijos ir naujovės, kurias galima pritaikyti visoms platformoms bei klientams.
Nustatoma
auditorija, potencialaus kliento
avataras (demografija,
psichografija, elgsena, bruožai).
Kiekybinė
ir kokybinė konkurentų analizė.
Komunikacijos turinio, tono, vizualikos vertinimas.
SWOTanalizės sudarymas.
Pasirengimas reklamai ir jos rezultatų vertinimui, svetainių parengimas prekybai, slapukų sujungimas.
Papildomos
komunikacijos ir prekybos platformos: Linkedin, Naujienlaiškiai. FB grupės, Marketplace, Etsy, Amazon, eBay.
Numatomas
turinio kiekis mėnesiui, aktualių socialinių platformų parinkimas.
Užsienio konkurentų identifikavimas ir analizė, jeigu klientas išsiplėtęs tarptautinėje rinkoje.
Reklamos piltuvėlio pagal vartotojo kelią sudarymą.
Papildomų
priemonių integravimas į komunikacijos planą.
Reklamos užsakymo praktika, reklamos plano sudarymas.
Skirtingos strategijos dedamosios bus apžvelgiamos kurso eigoje. Atsižvelgiant į konkretaus prekės ženklo poreikius, kuriuos diktuoja produktas ir verslo aplinka.
Komunikacijos
taisyklės - vidinės taisyklės (tikslas, priemonės, vertybės, komunikacijos linijos, stilistinės gairės). Apibrėžiamas įmonės įvaizdis, tonas.