2,1-compressor.png

Hesburger

Cool kids sugrįžta

4_blue-compressor.png

Situacija

Greito maisto restoranų tinklas „Hesburger“ mums davė užduotį - kviesti į „Hesburger“ ir skatinti dalintis įrašais populiarinančiais restoranų tinklą.

Auditorija: 14-24 metų miesto gyventojai. Jaunuoliams rūpi reputacija, socialinis statusas ir socialiniai tinklai. Jie eis visur, kur jų bendraamžiai mano, kad yra madinga ir populiaru eiti. Mūsų TA tvirtai laikosi nerašytų, tačiau labai griežtų įsitikinimų principų. Jie supranta - „kas šaunu“ ir „kas ne“.

Problema

Mes susidūrėme su iššūkiais, kurie kilo dėl dviejų pagrindinių priežasčių:

  • Prekės ženklas laikomas pigesne alternatyva lyginant su kitais greito maisto restoranų tinklais.

  • Valgymas vietoje daugumai klientų yra nepatrauklus.

ezgif.com-video-to-gif.gif
2,1-compressor.png

Sprendimas

Paskatinti populiarius socialiniuose tinkluose jaunuolius didžiuotis esant „Hesburger“ ambasadoriais, skatinant bendraamžius sekti jų pėdomis. Sena gera „iš lūpų į lūpas“ rinkodaros strategija virto nuotraukų pasidalinimais socialiniuose tinkluose.

Štai kodėl mes kreipėmės į nuomonės formuotojus ir užsibrėžėme viena iš tikslų - pritraukti kuo daugiau populiarių paauglių į „Hesburger“ greito maisto restoraną.

Matomi jaunuoliai ir tie, kurie nelaiko savęs influenceriais. Maistas buvo valiuta. Taigi kampanijos reklamos išlaidos žiniasklaidoje  = 0 Eur.

  • Mūsų komandos nariai, kurie yra atsakingi už reklamą ir duomenų analitiką, patikrino VISAS lietuviškas „Instagram“ paskyras (taip, visas > 640 tūkst.)

  • Atrinko 1059 kandidatus (turinčius daugiau nei 3 tūkst. sekėjų atitinkančių nustatytą tikslinę auditoriją)

  • Nuomonės formuotojai buvo palyginti ir kruopščiai atrinkti.

  • Mes susisiekėme su tais, kurie anksčiau nėra turėję JOKIOS partnerystės su prekės ženklais

Results

  • Sniego gniūžtės efektas: galiausiai influenceriai patys pradėjo kreiptis į mus.

  • Klientas naudojo influencerių turinį savo socialiniuose tinkluose.

Geriausia kas galėjo nutikti - susiformavo įprotis, kasdien apsilankantys žmonės pradėjo siųsti savo įrašus tiesiai į „Hesburger“ ir žymėti prekės ženklą. Mums pavyko paversti „Hesburger“ patraukliu greito maisto restoranu.

Galerija