Acme

Pasinerkite į nuotykius su Acme vizualais

Problema

Kaip administruoti ir suvaldyti 5 paskyras net 8 valstybėse su ribotu biudžetu?

Kaip pristatyti atsinaujinusį prekės ženklą ACME ir jį įvesti į naujas rinkas?

Kaip atrasti iš išvystyti vizualinį identitetą pagal naują brandbook’ą socialinėse medijose?

Acme

Pasinerkite į nuotykius su Acme vizualais

Sprendimas

Atsižvelgiant į atnaujintą prekės ženklą, suvienodintos visos paskyros, tonas, vizualinis identitetas, o komunikacija remiasi į rinkos tendencijas bei socialinių tinklų trend’us, pritaikant prekės ženklą skirtingoms rinkoms, auditorijoms.

 

Reklaminės kampanijos adaptuojamos individualiai kiekvienai valstybei, atsižvelgiant į partnerių vykdomas akcijas pardavimuose. Taip pat, nuolat bendraujant agentūrai ir klientui bei sekant socialinių medijų ir šiuolaikinio meno tendencijas, kuriame ACME unikalius dizainus, kurie atskleidžia produktą, viziją bei vertybes. 

Turinio gamyba

Turinį dubliuojame tiek Instagram, tiek Facebook su tikslu Instagram paskyrą paversti į nišinę. Kurdami įrašus remiamės į auditorijos pomėgius, karščiausius įvykius/naujienas, socialinių medijų tendencijas bei stengiamės savo auditoriją nustebinti įdomiais faktais, susijusiais su sveikata, gyvenimo būdu, kartais istoriniais įvykiais. Mums svarbus ACME humoro jausmas, siekiame auditoriją sudominti, nustebinti ir, svarbiausia, EDUKUOTI tiek apie produktus, tiek apie patogesnį, malonesnį gyvenimą su ACME technologijomis. 

Results

"

 „Pagaliau atrastas vizualų stilius, kuris atitinka ACME balsą. Reklaminės kampanijos gana efektyvios, pastebimas didesnis srautas į e-parduotuves. Labai tinkamas kainos ir pasiekiamos auditorijos santykis."

"

Prisijunk prie mūsų komandos: work@caption.lt

2019 © Caption | Privatumo politika