B2B RINKODARA
Apie B2B prikurta daugybė mitų:
-
„Įmonės veikla nebus įdomi socialiniams tinklams“
-
„Mūsų klientai nesėdi Feisbuke“
-
„Pardavimus darome akis į akį, o ne online“
Caption komanda tiki, kad visi verslai yra įdomūs, net kaimo glūdumoj daugelis turi Feisbuką ir net jei internetu neparduosim, bent jau padėsim sukurti reputaciją ir pasieksim potencialius vartotojus, kad būtų kam pardavinėti gyvai.
Kaip patys auginame savo agentūros pardavimus B2B kanalais, taip ir klientams padedame tai daryti vystydami verslo ir vadovų asmeninį įvaizdį, kurdami leads kampanijas ir plėsdami kontaktų ratą.


Turinio kūrimas, valdymas.
Ieškoma galimų
partnerių el. prekybai, jie kviečiami į kontaktus ir vedama rezultatų apskaita.
Vykdoma atranka su kuo eiti į kontaktą? Nuo šalto leads'o iki suderinto vaizdo skambučio.
Kuriama strategija, kaip būti pastebėtiems nesudėtingai kuriant įdomų ir kokybišką LinkedIn turinį.
Kuriama įrašų skelbimo taktika ir jų formatų subtilybės, papildomo - vizualinio turinio taikymas, kalbos ir kitų teksto parametrų parinkimas.
LinkedIn Insight tag: instaliacija svetainėje ir jo renkamos lankytojų informacijos panaudojimas reklamos strategijoje.
Naujienlaiškių kūrimas.