REKLAMA

Mažas produkto top of mind. 1000 lankytojų, bet 0 pirkėjų el. parduotuvėje. Menkas įsitraukimas į jūsų komunikaciją. Tai - problemos, išsprendžiamos reklaminėmis kampanijomis.

Dirbame pagal geriausią digital reklamos praktiką: testuojam ir viską dėliojam į piltuvėlius - nuo susipažinimo, iki įsigijimo. Paprastai tariant - randam pigiausią būdą pasiekti rezultatą, o tada -  gazas-dugnas.

Pasiruošimas  Facebook, Instagram, LinkedIn, reklamos leidimui:​

Svetainėje įdiegiamas prekių katalogo ir komunikacijos kanalų sujungimo įrankiai - Facebook Pixel ir Insight Tag . Prekių katalogas sinchronizuojamas su Facebook, Instagram ir LinkedIn platformomis. Tikslingas šio įrankio naudojimas padeda užtikrinti, kad į eterį leidžiama tikslinga ir į pardavimus orientuota reklama.

Ads Manager(FBAM) navigacija, kampanijų struktūra, auditorijų kūrimas, atsižvelgiant į surinktus duomenis: gylį, plotį ir t.t. Ypatingas dėmesys skiriamas retargetinimui, kuris padeda optimizuoti reklamos biudžetą taip, kad reklama pasiektų auditoriją, kuri jau domisi konkrečiu produktu ar paslauga; ilgalaikių komunikacijos bei pardavimų strategijų kūrimas.

Ecommerce galimybės Facebook, Linkedin, Instagram platformų rėmuose. Reklamos rezultatų matavimo ir kampanijų testavimo įrankiais ir jų taikymu konkrečioms situacijoms.

Papildomos kampanijos. Esant poreikui, kampanijas adaptuojame renginių, spaudos, lauko reklamos ir kitose medijose.

Tikslas - kad jūsų prekės ženklo reklama pasiektų auditoriją kiekviename žingsnyje, o Caption džiaugiasi galėdami pažvelgti plačiau, išlipti iš soc. tinklų ribų.

Funnelio sudarymas.             

Įvertiname jau turimas ir potencialias auditorijas, sukuriame auditorijų žemėlapius.  Pagal gautą potencialų  funnel paskirstome biudžetą bei sudeliojamos preliminaraus veiksmų plano gaires, padėsiančias atsakyti, kada ir kokiame vartotojo kelionės etape tikslingiausia taikytis į konkrečią auditoriją.

Vartotojų kelionės ciklas.  Identifikuojamas produkto/paslaugos pirkėjo ciklas. Remiamasi “See, Think, Do, Care” metodologine prieiga. Aiškinami pirkėjo veiksmai skirtinguose etapuose: Prekės ženklo/produkto pamatymo, svarstymo pirkti, pirkimo veiksmo ir po pirkimo sekančiuose etapuose.  Šio modelio žinojimas padeda suprasti kokios informacijos reikia skirtinguose etapuose esantiems potencialiems pirkėjams.

Prisijunk prie mūsų komandos: work@caption.lt

2019 © Caption | Privatumo politika